2020. június 22., hétfő

Orange

Heii minna! Hogy telt a hétvégétek? Remélem, hogy minden szuper volt, ha nem, akkor itt egy anime ajánló, hátha feldobja a kedvetek! 😁
~Anime: Orange 
Vegyes érzéseim vannak az animével kapcsolatban. Az animációja olyan, mint a megszokott sulis animéknak, a sztorija hasonlít egy kicsit a Hello World-ra.
A főszerepben a 16 éves Naho Takamiya 
és a 17 éves Kakeru Naruse van.
A rész úgy kezdődik, hogy Naho elalszik, így kishíjján elkésik suliból. Ahogy veszi fel a cipőjét, egy levelet talál, amit a 10 évvel idősebb önmaga írt neki. A levélben "Naho Senpai" (én adtam neki ezt a nevet😂) elmondja, hogy miket tegyen és miket ne tegyen meg, hogy megmentse Kakerut a halálból.
Ez a levél miatt mondtam, hogy olyan mint a Hello World. Igaz, ott másik dimenzió van, de jó ez így😂😂😂
Nem tudom, hogy mikor fogok ezzel végezni, így is 11 animét nézek egyszerre😂😂
Szép estét és kellemes hetet kívánok mindenkinek!

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó anime egyik kedvencem kicsit furi de nagyon jó főleg az hogy van a jővőbeli ényje aki ott hagyott egy levet a régi önmagának hogy segítsen a srácnak nagyon bírom ezt az animét😁💓én őszintén mondva 12 animét nézek egyszerre💓

    VálaszTörlés
  2. Az szép!
    Nem szoktad összekeverni a történeteket?

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mert ügyelek a részletekre és jobban meg tudom jegyezni az anime történetét és sok animét néztem meg egyszerre aminek még a mai napig bennem vannak a történetei. Imádom az animét és csak azt nézek meg persze van olyan anime amit többször is meg néztem annak meg azért tudom a történetét💓ne haragudj hogy le töröltem a hozzáá szólásom csak el rontottam amit tovább akartam írni Gomenne💓🥺

      Törlés
    2. De jó neked��
      Én egy pár megnézett animémből semmire sem emlékszem...
      Semmi baj :3

      Törlés
  4. Ha szeretnéd mondok párat 200 megnézett animékből az a helyzet hogy a anime történetére jobban emlékszem mint arra hogy hova szoktam le tenni a telefonomat😅💓

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van egy jópár ami várat megnézésre, de azért köszönöm!

      Törlés