2020. július 14., kedd

Servamp

Heii minna! Hogy telt a hétvégétek?
Gomenesai amiért ma hozom az anime ajánlót,tegnap nem működött az AnimeAddicts...
22 Servamp HD Wallpapers | Background Images - Wallpaper Abyss
~Anime: Servamp
A főszereplőnk az első középiskola éves Mahiru , akinek bonyolultnak tűnő, de mégis egyszerű jelleme van: utálja a bonyolult dolgokat, jobban szereti, ha minden marad egyszerű és könnyen megoldható. Egy nap, talál egy fekete macskát, akit örökbefogad és elnevez Kuro-nak (japánul a Kuro  szó feketét jelent).
servamp, mahiru | Servamp, Servamp manga, Servamp anime
Mahiru és Kuro
De hamarosan minden megváltozik, amikor kiderül, hogy Kuro egy vámpír. A vámpíroknak két fajtája van: az egyszerű / sima vámpírok, és a servampok. A servampok azok olyan vámpírok, akik szerződést kötöttek egy emberrel, így az ember a mesterükké vált. Vérért cserébe a szolgálatukba állnak és a parancsaikat követik.
Először azt hittem, hogy egy kis cuki animével van dolgom, de ismételten tévedtem. És ezt már az openingben megláttam! Mondanám, hogy nekem egy kicsit sok a vér, de egy vámpíros animéről van szó, így inkább csendben maradok 😂
Bocsi srácok, hogy ennyire nyeh és összecsapott lett, hulla fáradt vagyok és alig tudok gondolkozni...

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj pihend ki egy kicsit magad Eleonora😁
    Ez az anime nagyon jó igaz több benne a vér de még így sem rossz anime nézhető és szórakoztató volt persze a maga módján😁

    VálaszTörlés
  3. Valami ismeretlenebbről is hozhatnál

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó sok anime van a listámon, random.hu-val választom ki, hogy miről hozzak ajánlót.
      De akkor majd keresek olyat, ami annyira nem ismert anime

      Törlés
  4. Nekem mindegy nagyon tetszik amit ki szoktál tenni Eleonora😁

    VálaszTörlés
  5. Nekem mindegy nagyon tetszik amit ki szoktál tenni Eleonora😁

    VálaszTörlés