2020. június 29., hétfő

Berserk (2017)

Sziasztok! Képzeljétek, majdnem elfelejtettem, hogy posztolnom kell a blogra 😂
~Anime: Berserk
A történet egy gonosz szellemekkel, szörnyekkel és háborúkkal teli világban játszódik. A főszereplőnk Guts,  ,akit egy billog miatt gonosz szellemek, szörnyek és lidércek üldöznek, hogy az őrületbe kergessék éééés hogy megöljék őt. Több fegyvere van; a teste különböző pontjaiból lőfegyver szerű dolgok állnak ki, amivel darabokra tudja lőni az ellenfeleit. Fő fegyvere, egy kardhoz hasonló izé (😂). Az egyik keze teljesen fémből van, szerintem valami csata folyamán vesztette el. Guts eléggé hasonlít hasonlít Ríviai Geralt-ra (Ő a Witcher című sorozatban szerepel) , mivel elég magának való karakter.
Az anime tele van öldökléssel és vérrel, ezek miatt dark fantasy - horror kategóriába sorolnám. Első benyomásra a Karib-tenger kalózaihoz hasonlítanám, az animében megjelenő csontvázak miatt😂😂
Az animációjáról a JoJo jutott eszembe (még ezt sem láttam, csak a sok meme miatt 😂), de még így is kitűnik a a többiek közül. Sokkal rajzoltabbnak látszik, és ezzel mintha egy félig realisztikus stílust szerettek volna létrehozni.
Nekem őszintén nem tetszett, de attól még (leginkább) fiúknak ajánlom. Én rosszul lettem a nézése közben, nem vagyok hozzászokva az ilyenekhez 😂
-Nektek hogy tetszett?

1 megjegyzés:

  1. Ezt láttam igen kicsit gyomor forgató és a kardja is fura de ettől eltekintve nagyon jó anime a vért és a harc azt nagyon jól meg csinálták majd nem olyan mint a Baki vagy a Bleach persze a vérzésre értem de viszont maga az anime nagyon jó persze annak ajánlom akik bírják az efélléket.😁

    VálaszTörlés